hur tänkte jag här?..

Godmorgon. Nyss vaknat? Ja, jag med. Har ett litet problem bara. Halv åtta börjar mitt arbetspass och jag vill gärna vara där tidigare, typ fem-tio över sju. Om man vet att man vill det och samtidigt ställer klockan på halv sju, hur tänker man då? Visst. Jag fick sova längre. Men. Jag fick studsa upp ur sängen och göra kaffe, breda smörgåsar och det. Nu sitter jag här, har slängt i mej två delar äckligt vitt bröd som man inte blir mätt på, dricker kaffet väldigt starkt eftersom jag inte hade tid att vänta på att det skulla rinna ner och är endast halvt påklädd. Har inte ens tittar mej i en spegel men jag antar att jag ser förskräcklig ut (vad annars) och har världens påsar under ögonen. .. Jag mindes just en pinsam grej nu.

Jag somnade i telefon igår.
Gör man så?
Fan vad typiskt mej.

Så säger ni;
Postat av: Blue

*asg*
Stressigt nu eller??


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits