jasså, det var fan.

Inte ett blogginlägg på hela dagen igår. Det var värst vad upptagen jag blivit  då. Jojomen. Kom hem strax efter 16 från skolan, åt mat, pluggade lite, duschade, såg på Ja' ä' inte bitter, fick främmande och sen var klockan 23:00 och dags för sängen. Där totalslocknade jag och vaknade av mej själv klockan halv sju. Pigg. Jag vaknade pigg. Det är så jäkla skönt att få sova ut, så ni kan inte ana.

Min son har sovit hos sin pappa tisdag och onsdag. Sen ska han sova där fredag. Knepig uppdelning - jag vet - men det var hans pappa som valde de här dagarna och jag tycker det bara är bra om han träffar honom. Viccepicce var hem en och en halv timme till mej igår, han ringde och frågade om han fick det och det är klart han fick. Så mellan maten och pluggandet så lekte jag med honom.

Nu känner jag, när jag sitter här och skriver om honom, hur mycket jag saknar.
Det gör ont i mej. Halv fem ska jag hämta honom idag men sen ska han till sin pappa
imorgon igen. Det känns inte bra. Vi hinner ju inte träffas någonting. Är det så här det ska vara?
Isch. Inte skoj att behöva dela på tiden med honom. Ikväll ska jag ägna all min till V. Jag ska
till Toys 'r us och köpa något roligt åt honom som vi kan leka med, det är en sak som är säker.
Sen ska jag gå in på IKEA och köpa en massa kartonger så man kan stuva undan hans leksaker litegrann.
Kanske ska jag till och med kosta på en bokhylla. Men det vet jag inte.

Jo, det är så..

..att nu lär jag klä på mej.


Förresten. Varför känns det så konstigt när man har rakat benen?
Det känns som om det sticks i dem hela tiden? Är det jag som är knäpp
eller är det fler som har så? Sticks i lika som somnar.

Så säger ni;
Postat av: annica

ok att länka!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits