fjortisa ur lite :D

Hur bra känner du din (en av dina) Bästa Vän?

Vad heter din bästa kompis?
Linda Fager!
Hur gammal är hon?
25 vackra år.
Vad är hennes favoriträtt?
Eh, ska jag veta det? Fisk? :P
Vad är hennes favoritfärg?
Haha, ska jag redan köra fast? Rosa, grön?
Vad är hennes favorit hobby?
Dreja!
Vad får henne att skratta?
Hon skrattar ju jämt :S Förmodligen ÅT mej, haha.
Vad lyssnar hon på? 
Mitt tjat :P 
Vad gör hon om hon inte får som hon vill?
Ingenting. Hon är översnäll.
Är hon morgonsur?
Njae, men trött kan hon då vara.
Kan du hennes hemnummer och mobilnummer utantill?
Jajamensan.
Vad är hennes favoritord?
"Rar". :P
Har hon pojkvän?
Nixpix.
Har hon lätt för att bli arg/sur?
Absolut aldrig!
Hur skulle hon reagera om hon vann 34 miljoner?
Hon skulle nog sitta där, le litegrann, rycka på axlarna och fnissa lite.
Sen skulle hon säga "tufft!"
Vad gör hon om hon har en ledig dag?
Sysslor som måste göras. Det är ordning på
denna dam.
Vad tycker hon om Darin?
Njaej.
Vilken är hennes favorit sport?
Innebandy & slalom.
Har hon någonsin varit kär?
Det tror jag nog :D
Säger hon allt till dig?
Vem säger allt till någon?
Vad tycker hon är bäst, vinter eller sommar?
Vinter!
Tycker hon om att dansa?
Du, hon dansar till å med nykter.
Vilken kille tycker hon är finast?
Norris!
Vad ska hon göra i helgen?
Jobba i vanlig ordning, skulle jag tro.
Hatar hon någon?
Kan jag inte tänka mej. Skulle vara hon den där då.
Om hon fick åka utomlands vart hon ville, vart skulle hon åka då?
Tillbaka till Australien!
Vad ska hon göra i veckan?
Jobba :P
Vad ska hon göra ikväll?
Softa efter vedkapningen.
Vilken är hennes favoritfilm?
Eh, inte The Tennenbaums (eller hur det stavas) iaf. Haha.
Vad hatar hon mest i hela världen?
I think; ingenting.
Vad skulle hon göra om du slog till henne?
Säga; "Jaha?"
Jobbar hon?
Hon gör inget  annat!
Har hon gjort något riktigt dumt?
Haha, det har väl alla.
Har hon skämt ut dig nån gång?
Inte vad jag kan minnas, hon lyder lagarna :)
När pratade du med henne senast?
Nyss, på msn.
När såg du henne senast?
Nån dag här, vi hade julklappsbyte ;)
När ska du umgås med henne nästa gång?
Nyårsaftons kväll!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits