Coop i Avesta.

Ja, jag var dit en sväng igår. Det första jag ser när jag kommer in är kräftpartygrejer. Är det snart dags för sådant eller? Jag tycker det känns tidigt. Nu kanske det har funnits i affärerna länge men eftersom att jag har hållit mej hemma de senaste veckorna, mer eller mindre, så vet jag inget om det. Det är bara att le och se glad ut, för om en sisådär 6 veckor så kommer det att vara fullt med halloweensaker på vartenda ICA och 3-4 veckor efter det kommer adventspyntet och efter ytterligare ett par veckor är det tomtar i varenda vrå. Jag får ångest av det här. Måste de börja stressa en i förtid? .. Jag vill inte börja tänka på julen och julklappar i september, inte heller i oktober. Jag har nog med den där jäkla julen ändå. Isch. Det enda som är roligt med julen och julafton, det är på morgonen, då man får se Vicces glada min av att tomten har lagt julklappar under granen, när Vicce får träffa jultomten och när vi kommer hem på kvällen. Jag älskar min släkt, men inte släktträffar. Hujedamej.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits