dåligt med sömn.

Fy fan vad trött jag blir på mej. Alltid när jag ska iväg och göra någonting så kan jag inte sova natten innan den dagen. Har sovit skitdåligt i natt, hjärtat slår dubbelslag, jag är yr och mår illa. Klumpen i magen känns ivägen och just nu är det mesta skit skit skit. Förbannade ångest. Jag hatar den. Vill inte ha den. Jag är så väl medveten om att det är jag själv som framkallar den, det är jag som tänker för mycket. "Hur ska jag orka?", "Fan vad trött jag är", "jag kommer klappa ihop". Givetvis kommer det inte bli så. En natt med dålig sömn är inte hela världen men ruggi't irriterande när man ska iväg och vara borta halva natten. Me don't like. Hoppas alvedonen hjälper mot yrseln och värken i mitt ben. Den brukar göra det. Jag behöver bara slappna av så blir det bättre..

Nu pratade jag nyss med brorsan i telefonen och killen är vaken! Jösses vad jag blir chockad och glad. Han är vaken och tänker vara färdig tills jag ska hämta honom, klockan halv nio. Brorsan, Strandberg och Kicki ska få plats i min Toyota. Eller min å min, den är inte min än... Hur som helst, det betyder att jag måste städa ur den innan jag kan åka. Vilket i sin tur betyder att jag måste börja göra med iordning nu kanske? Har en känsla av att den enda som inte kommer att hålla tiden är jag - as usual.


              

Brorsan, Strandberg och Kicki. Allt i sin ordning.


Så säger ni;
Postat av: Just me... yep me... no one else but me....

Tack för ikväll... och du.... jag lovade ju att spamma bloggen din... så här kommer det...
spam, spam, spam, spam,spam, spam, spam, spam,spam, spam, spam, spam,spam, spam, spam, spam,spam, spam, spam, spam,spam, spam, Va sa du??? tycker du att det räcker? Nix liiite till...spam, spam,spam, spam, spam, spam,spam, spam, spam, spam,spam, spam, spam, spam,spam, spam, spam, spam,

2007-07-28 @ 02:52:19

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits