darttavlan är oförändrad.

Ligger här i soffan med datorn i knäet å kikar på min darttavla. Den ser ut precis som den har gjort i tre månader, inte en pil har flyttats. Min bror gjorde ett tappert försök en vända men jag var snabbt där å rättade till hans misstag. Jag tänker mycket på Ingenting och lite till. Ingenting etsade sej fast och den tappade kontakten med Ingenting gör mej inte något, inget jag mår dåligt över men jag tycker det är synd att Ingenting ska tro att I är en sämre människa än vad som egentligen är riktigt. Lider med I och tycker det är synd att I sitter fast i det I gör. Jag fastnade för charmen och snällheten som lyser igenom en tuffa ytan, mej lurar I inte. I I finns inget elakt alls. Inte något.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits