kaka först, sen kaffe.

Är det en ovanlig ordning? Jag är jättesugen på kaffe så jag tar en kaka i väntan på att det ska bli färdigt. Så där efter att först ha tryckt i mej en allergitablett. Kom på att det är nog bäst eftersom att jag ska jobba ikväll, då kan det vara bra att ha en tablett i kroppen. .. Igår var jag in på vårt lokala fik och skulle hämta ut ett paket som kommit med posten, brorsan fyllde ju år. Där inne satt en av de pensionärer vi brukar gå hem till och han tackade så mycket för att jag hjälpt dem för ca en vecka sedan och sen frågade han om han fick bjuda på en kopp med kaffe. Så gulligt! Jag var tvungen till att tacka nej eftersom vi var på väg på kalas, men jösses så glad man blir. Det är SÅ skoj att känna sej uppskattad. Så, så, SÅ roligt är det. Ni kan inte ana vilken härligt arbete jag har! Ni borde vara avundsjuka.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits