kom å läs mina sms!...

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?

"Marie Lindberg - Trying to recall ! I fuckin LOVE ! pinsamt eller inte ? pyss"

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?

Sooofie..

Vad står det i sms:et under?

"Vad bra att du visade sin snygga sida. :)"

Vem skickade det sms:et?

Jörgen.

Vilka sms gör dig gladast?

Spontana sms, som får en att förstå att de nyss slängt en tanke till just mej.

Hur många sms har du i inkorgen?

76.

Vad står det i ditt 34:e sms?

"Regnar det på er?"


Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
"Jag vill också ha tuggummi....!"

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
"Ringer dig snart ska släppa hem pappas bil"

Och i det 3:e?

"Den va bra!"

Vad står det i ditt mest privata sms?

Hah :P Skit i det du.

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?

Uj. Tuff fråga. Jag har fått mååånga gulliga sms kan jag tycka.
Kan jag få säga pass på den och tänka en dag eller två?

Vad har du för mobil?

En Nokia. Såklart.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits