mitt huvud är tungt idag.

Det var den roligaste festen på länge. Vi pratade, skrattade, spelade kubb och barncharader, åt pastasallad med rostbiff och vi drack öl. Och smirnoff. En del drack jordgubbsvin, vitt vin med jordgubbar i, cider och de flesta smakade på Sofie och Magnus hemmagjorda jellyshots. Det skvallrades om att den smakade inget annat än sprit och det märktes på nästan allihop. Under kubbspelet kom Thomas inglidandes med taxi och gjorde oss sen sällskap under resten av kvällen. Det är skoj att träffa honom, har ju känt honom ganska länge och sen att han är trevlig gör ju inte saken direkt sämre. Det blev utgång på hotellet där det var fullt med folk, överallt. Brorsan var där och mina pengar lades på honom mer än på mej själv. Haha. ....
På vägen för att käka så ringde Erica, full och glad. Det var roligt att vara med om.

Men det där jävla Liljas. Så fruktansvärt otrevliga de är som jobbar där.

-Din tur!
-Ja, en hamburgetallrik och två kebabtallrikar. På hamburgaren vill jag inte ha lök och ingen ketchu..
-Det tar vi sen!
-Jaha...
Tiden går, står där i kanske tio minuter och väntar.
-Vad sa du? Ingen lök?
-Precis. Och ingen ketchup.
-Vad vill du ha att dricka?
-Tar en Loka o..
Killen springer iväg, hämtar tre Loka och slänger fram dem innan han på ett otrevligt sätt mer eller mindre manar mej att flytta på mej för att ta nästa beställning.  Visst, förstår att de har körigt när det är långa köer, men jag ville inte ha tre Loka. Jag skulle ha en Loka. En. Jag fick tre. Och varje ord som han sa till mej under den här konversationen var otrevligt fräsande. Trist. Och mindre bra service. Varenda gång är det likadant, de överlever bara på grund av att de har jävligt gott käk på det där stället. Inget annat.

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Ha ha liljas...ja du.. jag säger då det!!;) Åh jag vill oxå gå ut ju!!! Nästa lön vill jag...=) Men först power meet!! Ska du med?:P

2007-07-01 @ 18:32:42
Postat av: Blue

Mja... mja... de har alltid körigt verkar det som... just för att de har så god mat

Postat av: roflamo

FI FAN

2008-10-21 @ 17:16:03

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits