orgasm på tio sekunder?

Jag vill inte ha orgasm redan efter tio sekunder. Ska det vara roligt det? Ett fladdrande munstycke till dammsugaren? Ska det vara upphetsande det? Nej jag vet inte. Jag tror fasiken inte att jag tycker det. Någonting jag tycker att detta supersnabb-orgasmgivande munstycken däremot är perfekt för, det är som inflyttningspresent. Hehe. Det får jag inte jag glömma bort. När Kicki flyttar hemifrån ska jag köpa ett sådant till henne tamefan, men när hon öppnar den kommer hon att tro att jag jävlas med henne för att hon har städ-mani. Efter att alla gäster gått och hon börjar undersöka saken närmare, undrar om hon blir paff då? Tänk om hon inte alls kommer att komma på vad det är för något? Då kommer hon stå där och svära över att jag gett henne en städgrej som inte alls fungerar.


Läs artikeln
här.

Så säger ni;
Postat av: annica

haha! vad är det för grej du snackar om egentligen?!! hihihi!

Postat av: annica

ahhh, nu såg jag att du länkat! =) *tsss*

2007-07-04 @ 22:23:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits