parken zoo.

Idag ska vi åka till Parken Zoo. Jag, Vicce och Henrik. Spännande resa ska det bli, mindre spännande är att jag vaknade med feber idag. Jag har inte hög feber men den känns och förmodligen så är det bara förkylningen som håller på att bryta ut. Tvingade iallafall nyss i mej ett glas med alvedon och hoppas på att jag piggnar till efter det. En annan anledning till varför jag känner mej så mosig kan ju vara dåligt med sömn. Gick å lade mej halv tolv, notera då att Vicce också fortfarande var vaken, tjugo i sju i morse ringde min pappa och väckte mej. Ivrigt  försökte jag komma på hur man säger "it better be important" på svenska men kunde inte hitta nån bra översättning (vet inte ens om det heter så på engelska) så jag lät den frasen vara. Han berättade att Vicces kalkoner var på rymmen, att alla tio hade flugit ut ur inhägnaden och att han inte fick tag i Henrik. De där jävlarna rymmer varenda natt, jag som inte ens trodde att kalkoner kunde flyga! Men som tur är så springer de inte bort ifrån buren, de håller sej intill den och ännu mer tur är väl att varken räven eller lodjuret ännu upptäckt dem.

Nej. Mot Eskilstuna var det!

Så säger ni;
Postat av: annica

åhh! vad kul!! hoppas att ni får en underbar dagoch att du piggnar till! =) pyss pyss

Postat av: Malin

haha, vad skulle han egentligen ha dom där för? Hoppas ni får kul idag.

2007-07-09 @ 12:27:39

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits