roligt med fylle-sms.

Eller kanske inte. Jag lyckades då bra med det igår, det är tur man skickar gratis. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte med, skriva så till en livs levande människa. Som man dessutom aldrig ens träffat på riktigt. Spännande, Roos! Jo tack, jag vet. ...

Det har varit en dag nedbäddad i soffan framför datorn och teven. Runt tre fick jag lov att göra några ryck för då kom Thomas över på kaffe, han hade jobb här i Färnbo idag så det passade ju perfekt. Det tyckte nog han med för han satt vid min dator från han kom tills han åkte. "Inget internet på trettio timmar" sade han och kikade på alla sidor som hade något med AIK att göra. Han ser till och med ut som en AIKare. Halv fem kom Vicce hem och då var det slut på lugnet, han är mer vild än tam idag med, det hade inte gått över sen han åkte härifrån eller så kom det tillbaka så fort han kom hem, jag vet inte. Han lyssnar på ungefär ingenting så det är så roligt så. Nu sitter han här bredvid och säger att Svampbob är en "fjomp-nisse".

Fan är så trött att det  svajar i skallen, tycker sådant är otäckt.
Tänker slå på filmen World Trade Center nu som jag inte sett än och somnar nog ganska snart, förmodligen till å med före Vicce.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits