sjukling idag.

Feber, halsont och förkyld. Gissar på ac'n. Mittgrejen i halsen, den där som dinglar är alldeles svullen. Ni kan inte ens föreställa er hur synd jag tycker om mej själv idag. Uj uj.

Vicce somnade nyss här i soffan, ligger och snarkar. Jag borde göra detsamma. Inte bra att han är piggare än vad jag är, haha. Det kan lätt komma till att bli lite jobbigt då. För oss båda, alltså.



Leksand. Jag vill så gärna bo där någon gång. Kommer jag nånsin att komma dit? Jag vet inte. Men jag vill, verkligen vill, vill. Trodde ju att jag kunde glida med när brorsan ska på hockeygymnasiet men han hoppas visst på Mora, där vill jag inte bo ju. Hah. Problem direkt igen. Ett år kvar innan han slutar högstadiet, sen får vi väl se. Jag ska plugga till undersköterska här och bli färdig med det också.

En dag som den här ska man inte tänka på en massa måsten. Uurk.
(fast jag byggde nyss en jättefin helikopter i lego. är lite stolt faktiskt. jag kunde!)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits