tomorrow är nära!..

Äntligen! Imorgon är det fredag! Halv nio hämtar jag upp Kicki i Sala för att åka vidare till Borlänge. Lovely! Ska bli skitskoj. Och gott med en frukost på McDonken. Hehe. Jag kommer aldrig att växa upp när det gäller McD. Tur det. I'm loving it!...  Lovade nyss min prins som -äntligen- är hemma, att vi ska åka till McD och äta någon dag. Han är ute efter äpplena och frågade snällt om han fick köpa äpplen då. Klart han får! Äpplen är bra. Skrutten!

Ska snart sätta mej och skriva en lista på det jag inte får glömma att handla imorgon.


* Hårskum från Apoteket. Parfymfritt.
* CD-skivor att bränna musik på.
* Present till Jocke, han fyller år idag egentligen.
* Örhängen.
* Schampo.

Det var det jag tänkte att jag kan glömma när det väl gäller imorgon. Måste skriva upp på en lapp och ta med.
Om jag kommer ihåg lappen...


Så säger ni;
Postat av: Just me... yes me.... no one but me.... damn right it's me

Hmmm undrar om du sover... tro... eftersom du inte svarar på msn... hähähä

2007-07-26 @ 23:38:40

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits