tre timmar till start.

Ja, jag börjar jobba klockan fjorton noll noll idag. Vad är det för tid att starta en kväll?.. Tur att  vi har någonting att göra då, fick uppgiften att åka iväg för att hänga upp tvätt. Jag ska alltså brottas med en tig.. schäfer på eftermiddagen. Bäst jag börjar samla mej nu. Är ju livrädd för hundar - stora hundar. Isch. Ska bli mindre roligt. Tur är också att vi båda två börjar jobba klockan fjorton, då får Tess gå in först och tämja besten innan jag kliver in. Gaah. Kanske är dumt att sitta här å skrämma upp mej själv. Dags att byta kanal på teven, har tröttnat på Charlie och Lola för idag och dessutom är jag väldigt sugen på mitt mos som jag gjorde igår (jag är kung på att göra potatismos, utan att överdriva) och alla de goda köttbullarna till, och lingonsylten, och gurkan, och.... Jag tror jag är hungrig, inte bara sugen.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits