tripp till borlänge.

På fredag sticker vi till Borlänge för att handla lite kläder, ja, om jag kan vara ledig från jobbet. Men det verkar inte vara några som helst problem. Vi får se, vi får se. Hur som helst så ska vi till Kupolen, de har lite större utbud än i Sala. Skoj som tusan att leta kläder och eftersom att jag till och med brukar hitta kläder där så gör ju inte det något heller. Jag har bara ett problem. Tänkte hitta kläder att ha på mej fredag och lördag när vi ska på Salafestivalen, men.. Jag måste ju tvätta kläderna innan jag använder dem, annars blir jag full i utslag. Hur ska jag hinna det då? Vi får helt enkelt se till att vara hemma i skaplig tid så att jag hinner tvätta å torka. Typiskt att man vara känslig då. Det här hade jag inte tänkt på förrän nu. .. Jag får köpa tvättmedel på ICA i Borlänge, gå till McDonalds och beställa 6 stora muggar med vatten. Köpa en hink. Tvätta för hand och sen torka genom fönstret på vägen hem. Kan det fungera?

Så säger ni;
Postat av: Blue

Hahaha ja eller åk in på macken och tvätta där...


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits