tupperware.

Jag blir alltid så nervös innan det ska komma folk hem till mej, jag blir ibland så nervös att jag skakar. Är det normalt? Varför blir jag så? Skitnödigt nervös är knappt en tillräcklig beskrivning. Om ca 28 minuter kommer det en människa hit som jag aldrig har träffat men hon låter trevlig på telefonen och jag har jobbat ihop med hennes moster, tror jag det blir. Det känns ju nästan ännu värre - att jag aldrig har träffat henne. Jag är nog förvisso en ganska social person men shiit vad nervös jag kan vara (ja, ifall jag inte redan hade berättat det) innan det ska komma folk. ... Tycker ni ska jag sitta här och nervösa upp mej själv eller gå och göra iordning det som ska vara färdigt innan hon kommer? Undrar förresten hur hon har tänkt att hitta hit, för jag har inte gett henne någon vägbeskrivning. Minns inte heller att hon ens har frågat efter min adress. Men, hon kanske är synsk. Det vet man inte. Eller så kanske hennes moster har tjyvberättat vilka kurvor hon ska svänga vänster i och inte. Kanske till och med hennes moster följer med henne hit? :O .. Nu är det nog bäst att slutar tänka. Jag går och gör annat.

Time to move on.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits