vad jag tycker om mens; vill vara karl?

Jag tycker att det är äckligt, illaluktande och drygt. Jag hatar tamponger och ännu mer bindor. Jag hatar att blöda, blöda, blöda och jag hatar att springa på toa stup i kvarten. Jag gillar inte att jag har ont hela tiden och jag gillar verkligen inte att jag får mer ont vid användande av tampong. Mest av allt ogillar jag det faktum att mina bröst blir tio gånger mindre redan samma dag som mensen kommer, hur mycket jag än gnäller om att de är ömma och dumma två veckor innan. Nåja, en och en halv vecka med små bröst kan jag väl stå ut. Sen börjar ju ägglossningen igen och med den kommer PMS'en och med PMS'en kommer större bröst. Men hur skoj är det egentligen att bara få vara "normal" en vecka varje månad? En vecka med mens och två med PMS. Ska det vara så jävligt? Undrar vad det kostar att operera om sej till kille, är en tanke som dyker upp mitt i de jobbiga tankarna om det andra. Och om jag nu skulle göra det, ja, operera om mej, då skulle jag ju åtminstone inte behöva köpa ett munstycke till dammsugaren. Då skulle ju det duga, det som jag redan har.

Så säger ni;
Postat av: blue

Det tog mig ett tag att fatta vad du snacka om... men så läste jag inlägget du hade gjort innan... *asg*
Nu skulle jag vilja ha den där smilisen som pekar på sitt eget huvud.... och lägga in den här...
Tjing tjing

Postat av: blue

BTW!!!
Är du redan där???
WTF!!!
Var är då min???

2007-07-05 @ 00:42:35
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: annica

ja, känner igen mig precis! Ska det vara en "normal" vecka / månad som du sa?? jag tycker inte heller att det är rättvist! =S heh!

2007-07-05 @ 06:23:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128
Postat av: annica

haha! jag är besökare #666!!!

2007-07-05 @ 13:01:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128
Postat av: MyyZz

Jag säger bara en sak ... hormonspiral... det är lösningen på alla äckliga bekymmer;-)

2007-07-06 @ 14:01:25
URL: http://blogg.myyzz.nu

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits