30e juni.

Jag har bytt tur nu, så att jag gått å blivit ledig 1a juli. Så därför blir det fest 30e juni. Niice. Hoppas på att det kan bli det som vi har planerat också, annars är det ju inte lika roligt. Eller. Man har inte roligare än vad man gör sej.

Jag måste bara säga en sak.
Fy fasiken vad jag trivs med mitt jobb. Jag trivs ruggi't bra.
Just därför är jag lite skraj nu för att börja plugga, det är inte så roligt att
lämna alla och jag hoppas kunna jobba samtidigt. Håll alla tummar å tår åt mej!



Man blir vad man äter, heter programmet så? Som går på 3an just nu?
Jösses, vad de slänger i sej skräpmat, tänkte jag och öppnade dagens andra bilpåse...
Jag måste skärpa mej. Kan inte äta så mycket bilar som jag gör.
Det kan aldrig vara hälsosamt men jag vet varför. Det saknar nåt här i mitt liv.

Det saknas lite ... . Hmpf.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits