det är så här.

Jag är trött just nu för tillfället men annars mår jag bara finemang.
Sitter hemma hos mamma nu, ska sova här som ni kanske förstår. Prinskorven är hos sin pappa och jag var lite rädd för ovädret som skulle komma till oss. Det känns lite skrämmande med alla rubriker i tidningarna. De skrämmer mej. Kan ni vara snäll och sluta med det? Ändå är man så dum att man köper tidningen bara därför.


Imorgon är det speedway, säger Sofie. Jag vill åka på det med henne men samtidigt har min bror skolavslutning i kyrkan och jag vill inte missa det för allt i världen, helst. Tycker det är mysigt att gå på sådant. Sen känner jag på mej att det är läge att sätta igång för att baka en tårta imorgon. Usch. Känner egentligen inte för det men jag måste väl, är roligast att ha tårta att bjuda på när man fyller år. Undrar om jag skulle göra en och ta med till jobbet också? Undrar just om de skulle uppskatta det. Vi får allt hoppas.

Nej, godnatt säger jag nu.
Godnatt!

Så säger ni;
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!

Postat av: annica

Ska det bli storm? Så du är rädd för åska eller vad? hmm?? Visst blir det imorrn som du fyller år - eller är jag ute och cyklar? kram kram

2007-06-12 @ 12:38:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det skulle uppskattas myyyyycket.... hihi ;p

2007-06-12 @ 13:40:03

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits