det här är inte hållbart.

Minns ni vad jag skrev för ett par dagar sen? Att jag somnar så fort jag lägger huvud på kudden? Okey, jag har härmed lärt mej en läxa och den är att sluta vara så stor i käften. Natten till igår somnade jag 04:00, natten till idag har jag bara sovit 4 timmar. Jag orkar inte! Är det bara jag eller är siffran 4 mystiskt återkommande? Ja, jag vet inte. Nu ska jag iallafall iväg till jobbet, ska bli roligt att se om jag håller mej vaken hela dagen. Kanske somnar jag som en stock klockan 4 i eftermiddag? Måste forska lite kring det här, rota runt bland nummer 4. http://www.easygraffititext.com - graffiti text












Så säger ni;
Postat av: blue

Ey... när du piggnar till kan du väl plita ner dina svar på en lista som finns på min blogg... tjing tjing

Postat av: Regina

haha :P då vågar inte jag säga att jag somnar som en sten.

2007-06-01 @ 15:19:31
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits