har blivit seg.

Jag har verkligen blivit seg nu, det känner jag. Känner inte för att göra nånting och det är illa, illa. Vicce har sovit dåligt två nätter nu, sovit orolig och vaknat tidigt. Det tar verkligen ner på mina krafter, så nu börjar jag känna mej som förut. Gaaah. Det har jag inte lust med, vill inte. Vill bara pigg, glad och njuta av att jag är just pigg och glad!


Men skit i det då.
Och förutom att Vicce sovit dåligt så har jag drömt en jobbig dröm inatt, drömde om en karl som etsat sej fast i mitt huvud och det är inte roligt, för ibland känns det som om allt i drömmen hänt på riktigt. Suck. Sen, så har ju Vicce 40graders feber och alvedonen är slut här  hemma. Eller vad jag ska kalla det. Den nya som jag inhandlade sist han var sjuk har rymt. Så här är han med superhög feber och jag kan inte ge honom medicin. Åhh. Det är ju nästan som om man blir... Tänkte skriva galen, men man kan inte bli något man redan är!



Nu ska jag kolla om jag åtminstone får tillbaka mina skattepengar den här veckan, det vore inte helt fel.
Tänk om nåt kunde gå rätt.


Zzz.

Så säger ni;
Postat av: blue

Tänk på mig då.... inga skattepengar att få här inte. :(:( men det får väl gå ändå


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits