kvinnlig eller manlig?

Kontakten med min kvinnliga sida:

köpt en hårfön [ ]
-
sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x]
försöka duger väl?..
följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
mm, men sen hur bra det bli...
pratat känslor...nykter [x] 
ja, räknas det som kvinnligt :P

skrattat under en romantisk komedi [x] 
Haha. Ja. Många gånger.
berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x] 
Absolut. Fler komplimanger åt folket.
ringt upp en person utan konkret syfte [x] 
Alltid Linda. Och mamma. Haha.
funderat på namn åt mina barn [x]
Såklart.
insett storheten hos barbra streisand [ ]
Eh, nej?
lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
Näe, knasigt.
druckit cosmopolitan [x]
En halv klunk. Å fy fan vad äckligt det var.
sett ett avsnitt av "sex and the city" [x] 
Ja men det suger. Getpung.
sett två avsnitt av "sex and the city" [x] 
Se ovan.
känt mig sugen på en kopp te [ ]  
Kaffe, tack.
känt glädje över att få blommor i present [ ]
Jag blir inte bra av blommor. Men klart man uppskattar det ändå.
gjort någonting romantiskt på eget initiativ [ ]
-
blivit arg utan anledning [ ] 
Det finns alltid en anledning men ibland
är det bara jag som ser den.

gråtit efter 9 fyllda år [x] 
Förlåt men jag tror det är bra att gråta när man behöver.
Vem är lycklig jämt?

brytt mig om hm:s val av modell [ ] 
Ärligt talat inte.
insett storheten i linda skugges krönikor [x]
Hon ÄR stor. 
kramat en kille [x]
Såklart jag har.
dansat [x] 
Love it!..



Kontakten med min manliga sida:


ljugit om hur mycket jag har druckit [x]
Usch ja. Varför gör man det?
ätit en blodig stek [x]
Jawohl. Men bara för att jag inte orkat steka mer. Hah.
läst en biltidning [x] 
Läst många biltidningar. Har du?
framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x]
Uj ja. Är expert på det där.  
styrketränat [x]
Skoj det.
fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig,
enbart på grund av att hon var snygg [/]
Svår!
sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn,
inte alls gjorde ont [x]
Ja.
tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [x]
Klart. Finns mkt skoj att se.
lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [x]
Hah. Får inte tjejer göra så?
läst en bok av jan guillou [x] 
Ja, det har jag. Eller två.
läst ett nummer av slitz [x] 
Ja, ibland kunde jag hitta sådana hemma lite här å var. Roliga faktiskt.
dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [x]
Säkert.
känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ]
Där går gränsen, får knappt i mej en halv pizza.
gått på en ulf lundell-konsert [ ]
Niix.
använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [x]
Jo men det gör inte lika ont som psykiska slag.
diskuterat bröst [x]
Vem har inte det?
gjort lumpen [ ]
Hade bättre saker för mej.
känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [x]
Haha, ja. På högstadiet.
känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [x]
Tills jag fick respekt så tyckte jag var det skitskoj.
enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
Snett nedåt?
lagat någonting på egen hand [x]
Man måste ju.
skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [x]
Teamplayer.
tävlat i att dricka öl [x]
Ja, de har en del sjuka fester utomlands.
påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [x]
Haha. JO!


Kvinnliga: 14/22

Manliga: 19,5/24


Okey. Jag ska nog gå och lägga mej nu.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Jag har listat hos mig... och jag är mer kvinnlig än du... hahaha


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits