me, myself & I.

Lista från Angelica

PERSONLIGT 
Namn:
Anna.
Födelsedag: 13 juni
Hemstad: Sala
Ögonfärg: Mellanblå ögon
Hårfärg: Brun med blonda slingor
Längd: 166 centimeter
Vikt: 56 kilo
Högerhänt/vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Tvilling
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Separerade sen jag var 2,5 år.
Rädslor: Döden, att bli lämnad
Mest använda namn på msn: Fröken Roos
 
FAVORIT 
Färg: Vit, turkos
Mat: Grillat
Sport: Hockey och fotboll
Glass: Vanilj
Godis: Ahlgrens bilar, vita
Affär: ICA (hähä)
Nummer: 24
Tuggummi: Måste jag välja nåt, så; Stimorol.
Helgdag: Gillar inte helgdagar
Årstid: Vinter
Radiostation: Mix Megapol
Kroppsdel på motsatta könet: Underarmarna och rumpan
 
VÄNNER OCH LIVET 
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen och det är jag jävligt tacksam för
Vem är mest högljudd: Förmodligen jag.
Vem får dig att skratta mest: Erica
Vem har du känt längst: Kicki
Vem är blygast: Linda, utan tvekan
När grät du mest: När jag blev ensam när jag var gravid
Bästa känslan: När någon får mej att känna att jag gjort något bra
Värsta känslan: Ångest
Vart vill du bo i framtiden: I ett rött hus med vita knutar
 
HAR DU NÅGONSIN 
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Njae, det vet jag inte
Tänkt på självmord: Ja, har varit rädd för att en nära till mej ska göra det
Sovit utomhus: Ja, i tält
Spytt i skolan: Ja
Velat bli modell: Hell no
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Haha, ja. Finns mycket av det
Sett en död människa: Nej
Ätit sushi: Nej men en på jobbet säger att jag borde testa
Varit på scen: Ja och det skäms jag för idag
Retats: Ja, både skämtsamt och av mer elakartad kaliber.
 
DU 
Svär: Ja
Sjunger bra: Nej, hellre än bra
Duschar dagligen: Ja
Vill gå på högskola/universitet: Ja
Vill gifta dig: Absolut
Kommer överens med dina föräldrar: Ibland
Gillar åska: Svår. Ja, det är mysigt och nej, det är läskigt.
Spelar något instrument: Nej
Äger en ipod: Nej
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Ja
Sjunger i duschen: Nej
 
THIS OR THAT 
Pepsi/cola: Cola
McDonald´s/Burger king: McDonken
Singeldate/gruppdate: Eh?
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Film 
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: Nike
Kakor/paj: Kakor 
Blind/döv: Döv 

KAN DU 
Gå ner i splitt
: Jag har kunnat
Skriva med båda händerna: Ja men kråkfötter blir det med höger hand
Vissla: Ja, men kanske inte  vackert
Blåsa en bubbla: Ja 
Rulla din tunga i en cirkel: Nej
Ha dina ögon i kors: Jupp
Nudda näsan med tungan: Jo. Usch.
Dansa: Nej men det gör jag ändå
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej, trodde jag kunde det men det gick åt skogen
 
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN 
Du nuddade: Vicce
Du pratade i telefon med: Ingela
Du msn:ade med: Morsan
Du kramade: Vicce
Du skällde på: Vicce
Du sportade med: Minns jag inte, haha
 
SENAST DU 
Skrattade: Åt Dennis & Vicce, nyss
Grät: Några dagar sedan
Tuggade tuggummi: Väldigt längesedan det
Drog ett skämt: I går
Sjöng en sång: I går försökte jag iaf
 
VAR ÄR DU? 
Vad ser man utanför ditt fönster: En gräsmatta som behöver klippas
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: Pumashorts och ett turkost linne.
Vad är det på din musmatta: Jag har ingen
 
TROR DU PÅ 
Liv på andra planeter: Ja
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Nej, men vid andra
Spöken: Jawohl
Tomten: Nej 
 
ÖVRIGT 
Hur många kuddar sover du med: En
Dricker du mjölk: Ja, i kaffe
Person du hatar mest: Ingen
Vad borde man uppfinna: Någonting som får mej att börja träna
Är du ett hälsofreak: Nej
Vilket är det värsta vädret: 30grader varm och kvav luft

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits