min syster och hennes student.

Jösses vad jag skrattade idag efter att jag varit iväg för att hämta hem syrrans cykel. Snacka om att hon var packad, haha. Så söt hon är. De hade det där berömda cykelracet idag, inför studenten. Jisses. HAHA. Tjejer sprang omkring nakna för att få extra poäng, visade brösten och chokladsås var inblandat och jag säger bara HERRE. Tur att jag redan gått ur skolan, asg. Det roliga var att hon inte såg onykter ut men det märktes :) Hon har haft så ruggi't skoj under de här dagarna och de har festat som galningar. De är galna. Förstår inte hur de orkar.  Hehe.

Hon var så fin på balen, både hon å hennes Henrik. Synd bara att han blundade på korten från min digitalkamera. Men jag bjuder på en bild ändå.


image89

Så säger ni;
Postat av: blue

Men är hon lik sin mamma eller??? *s*


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits