mindful parenting.

Jag tycker att det låter som en alldeles perfekt idé. Det här vill jag lära mej, jag tror ändå, att jag är ganska bra på det. För Vicce hjälper till mer än ofta och jag låter honom göra det på sitt sätt. Förutom när det gäller varma spisen för då skulle han helst sätta händerna på den varma plattan. Visst kan jag vara stressad om vi ska iväg till dagis, jag i samma veva ska iväg å jobba och han vägrar att klä på sej eller gå till bilen när vi väl kommit ut på gården. Annars är inte jag så noga med att passa tider eller ha den perfekta planen. Men jag vill lära mej det här, fullt ut. Det vore underbart att få lära sej att tänka; här och nu, för Vicces skull. Jag gillar det, kan inte det finnas med som en kurs gratis via mödravårdscentralen eller liknande?

Så säger ni;
Postat av: Regina

det borde faktiskt finnas som en gratis kurs. det hade varit bra!

Postat av: Karlsson

Det gäller att ligga i medans man kan vettu! :D

2007-06-02 @ 18:25:47
URL: http://blanc.hallah.nu
Postat av: blue

Yo wassup???
Inte försvinna sådär heller.... måste ju blogga lite V A R J E dag hihi

2007-06-03 @ 21:01:07
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits