bowling lockar, prison break med.

Sitter här och väntar. Väntar genom att prata med Linda på msn och att se på 2½ män på teve. Störtskön humor, tycker jag men inte min karl. Haha. Ungefär likaså är det väl med bowling. Jag älskar det och han har aldrig ens provat. Men på lördag ska det bara bli av. Annars jäklar :P Jag är redo. Så se upp. Ibland åker klotet åt fel håll. Fast det är som vanligt. Jag är bäst ändå. Alltid. And for always. (fast jag åker alltid på stryk utav Linda men det hör inte hit - det hör aldrig hit)

Så säger ni;
Postat av: Blue

Nån gång lär jag få följa med på bowling. Måste få se om Linda eller jag är bäst på bowling.. Kanske du är bättre än mig... jag har inte bowlat på år och dar.

Postat av: Blue

Jag drömde att du avslöjade mig här på bloggen inatt... knepig dröm

2007-03-27 @ 09:15:24
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Roooooos

Haha jag är helt värdelös på bowling as a matter of fact. Och du, du lär nog sluta drömma sådana där knepiga drömmar :P För de är inte verkliga :D

2007-03-27 @ 22:23:04
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits