jag hjärta mitt jobb. på riktigt.

Finns det något bättre än att få uppskattning för att man överhuvudtaget finns? Jag tror inte det. Det är det som gör att jag vill arbeta med människor. Äldre människor. Jag älskar det. Och mitt jobb det är så jädrans underbart, på många sätt och vis. Där var jag på väg att skriva "alla sätt och vis" men jag ångrade mej. Varför? Jo, för det finns nackdelar också - såklart. Den största är faktiskt inte lönen som ändå kunnat vara bättre utan den största nackdelen för mej just nu  det är att inte jag som vikarie får några kläder att arbeta i. Att jag måste ha mina privata. Nog för att jag bara har fula såna också men jag tycker om att gå omkring i mina allmänt fula mjukisbrallor. De är sköna och jag känner inte för att gå omkring i de lika mycket längre när man har jobbat i dem. Tänk om man kunde byta om när man kom till jobbet och likadant innan man åker hem. Tänk om, tänk om. Detta jävla tänk om.

Ja tänk om, hörru du. Tänk om! Vad underbart allt skulle vara. Om bara liksom.. Ja, tänk om..

Så säger ni;
Postat av: Blue

Och tänk om de kläder som faktiskt delades ut till de som har anställning kunde ha varit anpassade för verksamheten på plats?

Tänk om det hade funnits byxor som faktiskt gick att jobba i även på sommaren. Termoöverdrag va fan är det?


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits