märkliga drömmar och måndag igen.

Har haft och göra inatt igen, fy för alla de här drömmarna som kommer med medicinen. Har inte drömt mardrömmar på länge men jag drömmer drömmar som jag minns in i detalj och det gör att jag aldrig känner mej utvilad. Tycker det är det värsta med Zoloft. Isch. Var iaf på hockey inatt (igen kan jag säga), med farmor. I Leksands nya ishall (som jag aldrig varit i). Den var sjukt stor och vi hade fått plats på rad 142. Lyckostar oss, satt precis vid isen och såg alldeles perfekt. Brorsan var med å spelade. De mötte VIK och VIK gjorde två snabba mål. Sen minns jag inte slutet.. Det är givetvis mer än så i drömmen men i det stora hela utspelade den sej så. Märkligt. Det var precis lika som förra gången men jag tror inte att jag var med farmor då. Hmpf.

Och då var det måndag igen då. Kan se att det har varit strömavbrott här på morgonen, klockan på micron stod på 00:45 när jag kom in i köket för att slå på kaffe. Säkert nån svanjävel som glömde titta vart den flög och krockade med en ledning igen. Asg. Får man skratta åt sånt?...

Så säger ni;
Postat av: Anonym

*asg* Du é la för go du!!
Jag kunde höra dig säga den där sista meningen högt. Och så jag skrattade... så ja, man får skratta när man säger det som du gör det. *ler*

2007-03-26 @ 16:15:13

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits