mina ögon värker, jävla snor.

Nej, ingen har gjort mej illa och nej, jag glömde inte att skriva unge efter. Är så förbannat förkyld att jag blir galen snart. Nu hade min mamma sagt, om hon läst detta; man kan ju inte bli nåt man redan är". Haha, jättekul mamma men du, jag har hört det skämtet nu. Och då. Säkert i förrgår med om jag funderar lite till. Nåja, ögonen värker på grund av att det gör ont i mina bihålor men jag tänkte hoppa över inflammationen denna gång. Känns onödigt att ta en sådan varje gång man blir lite snorig. Hmpf. Åter till msn.   ...

Jo, min mamma. Hon är faktiskt bäst. Även om jag är bästare. Kommer säkert att driva med henne mkt men det är bara det att hon är likadan tillbaka och vi har lite knasig humor. Bara till att stå ut!

Puss 


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits