pannbiff, potatismos, prinskorven & pollen.

Jo, det är nog så. Att jag börjar känna av pollen nu för nässprayen hjälper mej inte längre än ca en timme och det är åt helvete för lite. Kul att gå omkring och vara täppt i näsan jämt då? Nej. Inte nånstans är det roligt. Men det är roligt att äta pannbiff och potatismos för det är så fruktansvärt gott och man känner sej så fruktansvärt duktig när man för en gångs skull gjort riktig mat, vanlig mat. Dutti jaaag äääer dåå, lilla anna. Och långa farbrorn? Uh.

Körde kranen igen idag, skoj skoj skoj! Mer skoj och skoj det kommer det att bli. Jag älskar det. Men jag har ju lite kvar att lära även om jag kommit ganska långt med inlärningen :D Mäkta stolt över mej själv. Kommer bilder snart. Lugn, ska bara ladda batteriet i kameran först. Är inte en sådan där människa som kommer ihåg att göra sådana saker i förebyggande syfte. Live with it. It's just me, myself & I.

Nu ska prinskorven sova. På återseende

                                                                                              .

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits