se, nu är jag tillbaka (tog ju bara nåt år)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Tre stycken, tror jag.


Vilken svordom använder du mest?

Med tanke på att min son tyvärr säger "fan" ibland så kan jag tänka att jag  använder mej av det ordet.


Äger du en Ipod?

Nix.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Ehm, tjugo över sex de få dagar jag jobbar. Annars är V min väckarklocka.


Hur många resväskor äger du?

Inga?


Använder du flip flops även när det är kallt ute?

Äger inga flipflops, men går ut i vanliga tofflor om jag ska hämta posten.


Var köper du dina matvaror ifrån?

ICA och inget annat. Helst, iaf. Jag hjärta ICA är lika med sant.


Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?

Yes yes. Älskar att fota.


Vilken var den senaste filmen du såg?

The longest yard igår kväll. Med Adam Sandler. Rätt hyffsad.


Har någon av dina vänner barn?

Ja, några av dem iaf :)


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Ett boende, maybe. Och en 4hjuling till V.


Har någon någonsin kallat dig lat?

Haha, hrrrm. Jaa...


Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej nej. Somnar så fort jag lägger huvudet på kudden.


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Jaahmm, tror Eddie sitter i just nu. De lyssnade på den på nyår.


Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

Grön mjölk. Men endast i mat och i kaffe.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Ja, det har nog hänt.


När var senast någon stötte på dig?

Stötte på mej eller stötte på mej? På jobbet stöter jag alltid på många människor eftersom jag arbetar inom vården men om det är stöta, stöta det pratas om här så är det nog evigheter sedan det hände sist.


Vad åt du till middag?

Igår åt jag köttbullar och snabbmakaroner! Både till lunch och middag.


Använder du huvtröjor?

Jaaa..


Kan du vissla?

Jupp.


Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Nope.


Vem var den senaste som ringde dig?

Skulle chansa på min kära mamma :)


Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

Berg & dalbanan!


Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

Ja det tror jag inte att man kan komma ifrån.


Vilket riktnummersområde befinner du dig i?

02xx.


Tittade du på tecknat när du var liten?

Det har jag aldrig slutat med. Ice Age äger.


Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?

Hah. Humm. Det duger.


Hur många syskon har du?

Fyra.


Är du blyg inför det motsatta könet?

Näe.


Vilken film kan du alla replikerna till?

Jag såg Mighty Ducks tio gånger om dagen när gick på högstadiet, nu ser min son på den tio gånger om dagen så snart sitter de allihop.


Äger du några band-t-shirts?

Nix pix.


När flög du senast?

Det var nog till Östersund för 6 år sen eller något sådant.


Hur många stolar står runt ditt köksbord?

Fem stycken. Fyra trä och en barnstol.


Läser du för skojs skull?

Hur skulle jag annars få reda på saker och ting?


Pratar du några andra språk?

Engelska kan man väl harkla ur sej och tyska går ju att förstå litegrann men värre blir det nog om man ska försöka
på sej meningar.


Diskar du din egen disk?

Mr Maskin fixar den.


Har du gråtit offentligt?

Ja?


Har du en stationär dator eller en laptop?

Både och. Men använder bara den bärbara för den andra är gammal och dum.


Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ja, det är det mina dagar går ut på. I love it.


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

Skulle vilja ha en tatuering. Men när, var och hur vet jag icke.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Näe, varför ska det vara så.


Kan du kasta macka?

Hähä. Det är skoj det men jag lyckas aldrig få till mer än fem studs.


Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej.


Vem har du med på BIOn?

L är den jag varit på bio med flest gånger genom livet.


Vem var din favoritlärare?

Bildläraren.


Vad har du för väder?

Strålande sol. Men ingen snö :/


Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?

Ja varför inte?


Har du en blogg?

Öhh?


Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

Data.


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor!


Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?

Ja, har man väl lärt känna en person så kan mycket förändras.


När sov du senast på golvet?

På toaletten vid mensvärk på högstadiet.


Vilken är din favoritdrink?

Usch, dricker inte drinkar. Om man inte får räkna med färdigblandad Smirnoff Ice.


Gillar du din boende situation?

Jo då, men ett rött hus med vita knutar vore ju inte fel..


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Helst åtta stycken.


Äter du frukost dagligen?

Oj oj, så fort jag vaknar annars orkar jag inte med mej själv.


Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Inte speciellt fullbokade men stress finns det gott om.


Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?

Det kunde hända.


Vilken är din favoritfrukt?

Om gurka är en frukt så svarar jag det.


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Absolut no.


Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

Tjugofem.


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Ja det skulle nog folk runtomkring mej säga iaf men om man tittar.. mej, dej, sej.. Heh.. Vill gärna att det ska se
snyggt ut också, om jag så bara fyller i en timrapport.


Tror du på liv på andra planeter?

Man ska aldrig säga aldrig.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Det var nog min son det, han ville inte somna förrän tjugotvånollnoll igår kväll.


Tror du att gud är en man eller kvinna?

Vet inte alls.


Vad var det senaste du åt?

Tunnbrödsmörgås med ost på.


Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?

Beror helt på hur personen är. Det är nog sak samma om det är kvinna eller man.


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Vet inte, faktiskt.


Gillar du senap?

Ja, ketchup smakar skunk.


Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?

Att jag måste sluta tänka. Bara göra.


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Var jag tvungen så skulle jag.


Sover du på sida, mage eller rygg?

Sida eller rygg.


Har du någonsin köpt något från ebay?

Nej. Men ville köpa en tavla till L en gång men den blev för dyr.


Tycker du om att krama folk?

Jaa, det är väl klart.


Skulle du säga att du är trendig?

Hahaha, neej.


Äger du en digitalkamera?

Yes box.


Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

Skulle snällt tacka nej, annars kan det nog bli lite missförstånd.


Vilken är din favoritkaraktär i star wars?

Star wars?


Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?

Det kan störa mej grymt mycket men sen kan det hända att man gör samma sak själv ibland. Man vet ju aldrig hur
dagen kommer att sluta, liksom.


Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

Gömda och alla dem. Jädrans böcker att etsa sej fast.



Tycker du att du är attraktiv?

Inte ett dugg.


Vad är du allergisk mot?

Lite utav varje men värst är det med björken.


Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

Det kommer jag nog inte att utsätta mej för mer. Tror jag?! :D


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

Då skulle jag ha dåligt samvete i stort varje dag - så nej.


Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Andreas. Säger min mamma.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits