avesta vs. sala

Vi snackar utgång, vi snackar folket, musiken, drickat, maten efteråt.



Utgång.

I Avesta finns Star och Trapper och säkert fler ställen också men det är dem jag har varit på och de är supermysiga. Det är fint, hemtrevlig och .. ja. Det bara är.
I Sala finns Hotellet. Mjaha. Är ju bara dit jag går iaf. Och... Njae? Nog för att det blev finare sen de gjorde om därinne men nej.   
                        Avesta gjorde första målet. Rakt i krysset.



Folket.


I Avesta (och hela jävla dalarna) är det mycket trevligare folk än vad det är i Sala. Gladare, roligare, trevligare. 
                                               Knock Out. Och Sala lär inte resa sej igen.



Musiken.

Okey, nog för att vi fick höra vår egna Byz i Sala på hotellet igår men i Avesta blandar de musiken. Mixar. Där behöver man inte springa mellan olika dansgolv, för där har de en cd-växlare så att det går att variera.
                                               Ouch. 3-0 till Avesta.



Drickat.

Tänk vad jag retar mej på att de har slutat med Smirnoff Ice i Sala. Det är det enda jag vill dricka på en krog och då tar de bort den. Gaaah. Lika har de gjort på Star i Avesta. Irriterande. På Trapper igår fanns den och jag blev såå lycklig :D ...                       
                     ... Avesta har övertaget.''




Maten efteråt.
 

I Sala har vi busskiosken eller busskiosken att välja på. I Avesta har de världens godaste pizza. Behöver jag ens säga något mer? Ni vet vem som utklassade vem i denna match va?


AVESTA

vs.

SALA

5  -  0
                                            


pst. en liten sak som är sämre med avesta, det är man inte känner en kotte där.
på det viset är det trist och där får faktiskt sala en liten halv pluspoäng + .
                     

Så säger ni;
Postat av: Malin

Hahaha, ja Avesta har inte haft den äran att få roa mig än.

Kanske kunde vara på tiden... du ställer väl upp som guide?!?

2007-05-06 @ 18:26:43
Postat av: Karlsson

Jösses. Du måste verkligen avguda Avesta :D:

Du skulle testa Falun =)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits