fullt jävla upp(åt).

Jawohl jawohl! Idag är jag på topp igen, har jobbat och haft fullt upp. Det är finemang alla gånger det.
Även fast det är både upp å ner å bak å fram på jobbet emellanåt så rockar mitt arbete och mina arbetskamrater, som det så vackert heter. Och efter jobbet så fick jag kaffe hos lovely Erica :) Tackar å niger för det. Fick ju till å med träffa mina kusiner :D För första gången :) Och det har jag längtat efter! Så bara positivt var det med det besöket.

Men ibland undrar jag, det här med vita bilar, ahlgrens, alltså. Inte för att de smakar speciellt eller så utan jag undrar hur i helvete de kan vara SÅ mkt godare än de andra bilarna? De smakar väl säkert lika iaf. Men färgen förvillar, eller vadå?.. Vadå, vadå. Vit är väl oskuldens färg? Och de väljer att göra smaken efter - - - - - - ? Haha, ja, smart drag. "Finns bara ett sätt att stoppa dem - i munnen" gör inte saken smartare, men men. De kanske inte hann dra i (hand?)bromsen eller så kanske det var det de gjorde och fick sladd eftersom att vägen var hal? ...

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits