hallå där, godmorgon Sverige.

Jag å Vicce sitter å funderar på vad vi ska hitta på idag.
En sväng till morsan kanske vore nåt? Roligare att vara ute där.
Då kan vi sparka lite boll och hoppa lite studsmatta, skoj det :)
Och har vi tur kanske det blir mat å! Ingen lagar godare mat än mamma.
På andraplats kommer farmor, ingela, sussi å anne. Men mammas
mat är ju alltid mammas mat, liksom. .... Det förstår ni väl?


På tal om mammas mat så gjorde hon nå supergott här i torsdags,
hon kokade grovmalen torsk i 5dl créme fraiche, lök, champinjoner och
svartpeppar å allt. Sen bandspaghetti till det, supergott!! Prova!! :P
Det var bland det godaste jag ätit på länge, faktiskt.


Nej, gör ett ryck eller två står på schemat. Hihi.
Puss, hej

                     


Slänger in lite bilder, lägg inte märke till min mastodontfinne bara. Inte bra.
Alla bilder är från förra året, de två sista från min gammelmormors 85årsdag och
det är min kära morbror anders som står bakom kameran.
Ja just det, det är inte min gammelmormor som är på bilderna med Vicce och mej,
det är min mamma. Haha. Ifall ni tänkte att "sjutton vad ung hon ser för att vara
85 då!". Hihi.


Så säger ni;
Postat av: mor

hahaha tur att du sa det

2007-05-21 @ 09:51:01
Postat av: Fröken Roos ~

Haha :D


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits