hum & hugha.

Gillar min nya video här nedanför men jag gillar inte att man inte får välja själv om
man vill se den. Finns inte nå mer irriterande än musik på hemsidor som startar
bara av att man går in å checkar.. hum.. Undrar om jag måste ta bort den för att
få det att sluta? :/ .. Inte så skoj det inte..

...hugha för att jag har klippt gräset.  Blev ju alldeles yr. Inte bra, inte bra.
Ibland är man verkligen inte så smidig. Haha. Mmm. Jag å Anna röck å röck (ryckte) i
den där jävla kabeln, snabel, snöret eller vad fan det heter å inte gick den igång för det.
Å eftersom att vi inte visste nåt annat sätt så fortsatte vi med att rycka och pumpa och
till slut så kom han igång och gick gjorde det!! Jajamensan, fattas bara. Vi rockar fan fett :P

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits