ibland undrar man.

Borde jag verkligen ha klivit ur sängen idag?

Jag vaknar, är genomsnorig. Finns inget papper vid sängen, kliver upp.
Stället mej rakt på ett hårspänne. ouch. Suckar och smyger ut från sovrummet
för att inte väcka vicce, går till toaletten. Ser mej i spegeln, håret står åt alla håll. åhhh.
Och då menar jag verkligen åt alla håll, det stod halv rakt upp. Jag har tjockt hår ändå.
Går för att slå på kaffe, ska ta ur filtret som sitter sen igår och lyckas hälla kaffesump
på golvet. fuck. Kaffet bryggs, jag ska ta fram smörgåsarna från skåpet. Finns bara en
smörgås kvar? hmm. Börjar starkt fundera på om jag är med i Dolda kameran!
Brer den stackars smörgåsen, efter att ha tappat smörkniven på golvet, och en
fjärdedel av den blir bara smul, för smöret var så förbannat hårt. shit. Slår upp kaffe
i koppen, hämtar mjölken. Slår i mjölk. wtf!!! Gammal mjölk. Kliar mej i skallen och
tänker; jag går fan å lägger mej igen.

Godmorgon, folket!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Men gomorron på dig med...

Postat av: mor

gör det. det skulle jag gjort.hahaha

2007-05-23 @ 08:42:44
Postat av: annica

halloj! låter som en vanlig morgon haha!

2007-05-23 @ 09:44:26
URL: http://http://blogg.aftonbladet.se/10128

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits