jag hittade en till!

Nu har jag nåt att roa mej med en stund, pisstråkigt som jag har :)

1. Var hittade du den här listan? Hos
Carolinesblogg.
2. Var är dina föräldrar födda? En i Avesta och en i Sala, tror jag :)
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Ny version av msn :P
4. Vilken är din favoritrestaurang? Vår lokala pizzeria! Hihi.
5. När badade du i en pool senast? Det var nog Vicces barnpool förra sommaren.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Yes, det har jag.
7. Hur många barn vill du ha? 2 till, om jag har den turen :)
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Ja, du. Den när de mest bara skriker!
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?  Röstade blått och det har jag fått äta upp...
10. Vad har du för TV-kanaler? 1,2,3,4,5,6,9, ztv, thevoice, animalplanet, discovery, alla tv4, barnkanalen, nicko..
11. Har du åkt moped någon gång? Jajamen, senast igår! Hähä.
12. Har du busringt någon gång? Jupp, jupp. Förrförra veckan ;)
13. Har du fått felparkeringsböter? Jo.. Tre gånger :S
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Skulle vilja men inte  våga.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Hmm, portugal, spanien, ungern, kreta? :S
16. Har du en egen trädgård? Jo'rå, så att :D
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Rocky!
18. Kan du alla orden i nationalsången? Självklart :)
19. Badkar eller duschkabin? Dusch.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Trogen tjur sökes.
21. Favoritpizza? Viking kebab!
22. Chips eller popcorn? Påppkåårn.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Inget alls, helst.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Va? Kan man det?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha, nej.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Vanligt vatten? :S
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Morsan på McDonken? Hoho.
28. Favoritchoklad? Dumle!
29. När röstade du senast? År 2006.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Minns inte,
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Vet inte? Tänk om jag har det och glömt det! Hemskt.
32. Är du bra på matlagning? Asg, det finns nog ingen som tycker det, nej. Men jag äter :P
33. Klarar du att tanka själv? Va? Okey. Jaa.. Jag gör ju det. Är det konstigt?
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.
35. Pepsi eller Coca Cola? Måste jag välja, väljer jag Coca.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Uniform å uniform. Skjorta på Lidl.
37. Vad var det senaste du handlade? Snus. :(
38. Har du kräkts offentligt? Nej men har varit ruggi't nära.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken! Nu, på en gång!
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jajamensan.
41. Har du ringt något betalnummer? Jo jo, det har jag lyckats med.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Klart man kan.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Vet inte? Varför vet jag inget!
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Hihi, ja. Kolsvart sådant.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Nummer 07x-xx...."
46. Vad har du i din väska? Jobbrelaterade grejer, plånbok och tomma bilpåsar.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Duschar!
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag har min älskade viccepicce!!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits