jag snodde den :D

Snodde den här från en blogg på en annan sida. Hoppas att jag fick det :)
Den verkar bara vara såå skoj... ska bli spännande, nu kör vi!


1.Sätt din musik på blanda
2.Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3.Använd Sångtitlen som svar på frågan

1.Hur mår du idag?
Irritationsmomentet  (näe vadå :S)

2.Kommer du komma långt i livet?
Du är den vackraste jag mött   (åh, thank you..)

3.Hur ser dina vänner dej?
Strong enough    (tror vi verkligen på det?)

4.Kommer du gifta dej?
Fuck it    (huh? :( hihi )

5.Vad är ditt livs themesong?
Hey där!   (yeah)

6.Vad e ditt livs historia?
The right kind of wrong   (haha ja man lyckas ju jämt)

7.Hur är skolan för dej?
I remember love   (mjaha)

8.Hur kan du komma framåt i livet?
Nu har pappa laddat bössan   ( .. :O vad ska nu hända då? :P)

9.Hur kommer imorgon vara?
Jag smyger ut  (tsss...)

10.Vad är det bästa med dina vänner?
Det var inte jag!    (förklaring, tack!)

11.Vad finns i lager för nästa vecka?
All out of love ♥    (niiice)

12.Vikken sång beskriver dej bäst?
I can't say I'm sorry.    (Haha? What the fuck :P )

13.Hur är det med ditt liv?
En gång är ingen gång.    (asg...)

14.Vilken låt ska spelas på din begravning?
Hoppa, hoppa   (hihi)

15.Hur ser världen på dej?
Ska vi gå hem till dej?   (det är bra, känn er som hemma bara)

16.Kommer du att ha ett lyckligt liv?
This is why I'm hot   (go, go.. )

17.Vad tycker dina vänner om dej?
Gå härifrån   (hahaha, den kanske inte var så rolig som den verkade :P)

18.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Svensson, svensson.  (LOL)

17.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Fyller dansgolven   (yes, upp å dansa!)

18.Har du en djup och mörk hemlighet?
Candyman  (fniss...)

19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dej?
Skaka på stjärten   (rickilakeshake?)

20.Hur kan jag göra mej själv glad?
Trying to recall   (mhmm..?)

21.Kommer jag nånsin ha barn?
The tide is high   (där ser man)

22.Vad är några tips till mej?
Dolly song    (den här får du förklara angelica :P)

23.Hur kommer jag bli igenkänd?
Simply the best  (nu börjar det ta sej.. mot slutet - såklart!)

24.Vad är min danssång?
Turn around   (dansa runt i ring)

Så säger ni;
Postat av: annica

hej! testade jag med! hihi! aftonbladet bloggen krånglade så jag la den på nightlife.se/schnosan

Postat av: Angelica

Dolly är alltid kul och alltid glad!!! Finns väl inget bättre tips...:P Hihi... Puss puss

2007-05-08 @ 13:32:27

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits