jag vet, det börjar bli illa.

Jag, Fröken Roos, har blivit en sucker.
En sucker på yngre killar. (okey, inte tio, men tre år yngre. faktiskt.) Vet inte om Danny Saucedo är yngre eller om han bara ser ut att vara det. Men fuck vad trevlig han är att titta på. På lördag tänker jag titta mer på honom, men lite närmre. Jag tänker se honom i verkligheten, men bara om jag får barnvakt. Så, snälla mamma? :). Angelica frågade mej nyss om jag ska ta med honom hem på lördag. Vad är det för konstigt fråga? Han har faktiskt flickvän och jag respekterar det. :S
Jag tänker inte ta med honom hem, för tänk vilka snygga tjejer killen kan få och inte bara tjejer heller, skulle jag gissa på. Men har man ett förhållande med en flirtig kille så får man kanske räkna med både det ena och det tredje. Nu råkar jag för den delen tro att denna Danny är en kille som är snäll mot sin flickvän, av nån anledning som jag inte vet. Men hur ofta tror man inte sådana saker, som dessutom stämmer väldigt sällan?

Nej, hur vore det om jag tog tag i mej själv och tog mej till sängen. Har en prinskorv som vill gå upp tidigt imorgon och jag vill inte hindra honom, utan sömn brukar det dock bli lite krångligare att få mej att studsa.
Kärlek, respekt. Roos. Pyss.


image80

























www.aftonbladet.se

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Hmmm jaha.... oki.... hihi

2007-05-31 @ 09:23:53

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits