jo'rå, så att.

Idag känns det bättre! Precis som jag sade. Bra va :) Hihi. Tack för det :)
Så lite kan göra så mycket.


Har varit på The Jobb idag, hade kort dag. Gick från halv åtta till halv ett, känns lite sisådär att ha korta stressiga dagar. Jag känner så, att ju kortare desto mer stressigt. Det enda som var bra med denna korta dag var att jag fick hämta Vicce tidigare på dagis :) Har saknat honom SÅ mycket, han har blivit borta mkt från mej den här veckan, det är jobbigt. Men nu är han hemma! Jihaaa :P Vi sitter här nu och han ville nyss pussa mej på kinden, sen ville han pussa mej på andra kinden :O Undrar vem som har lärt honom det. Hihi. Gulligt iaf! SÖTNOS. Min sötnos.


Vi tog en tur till farsan idag, plockade med fritösen och bjöd på pommes till deras hamburgare. Det  var niice men hade varit ännu trevligare om jag inte haft så förbannat ont i magen, förstår inte vart det kommer ifrån faktiskt. Lite jobbigt är det men jag hoppas på att det är för att min mens är på väg. Igen, kan jag tycka. Hade inte jag nyss mens? Borde komma om en vecka. Eller så... Sånt ska man ha koll på. Ju!


Nu ska vi snart se Talang 2007 här och samtidigt ska vi läsa alla de nya böckera. Kråke hos doktorn, Hopp in! och Alla byter nu!. De verkar kanon bra och alla tre damp ner i brevlådan här om dagen :D Duktig på att beställa saker jag :S ... Tomorrow bär det av till Linda för att hjälpa henne bära. Kul att kunna hjälpa med nåt ibland.


See ya' all!!
Pusselipuss

Så säger ni;
Postat av: Malin

Skönt att få läsa att du mår bättre idag...

2007-05-05 @ 00:10:59
Postat av: Jeanette

Menar du BMX-banan i Hallstavik så ligger den vid Orionparken där de kör speedway också. Sen finns det en i Östhammar, Uppsala, Märsta, Älvsjö, Kungsbacka, Malmö och Ängelholm också.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits