min gammelfarbror ~

Fick nyss ett sms från honom, bara ett par minuter efter att jag skänkt honom en tanke.
Vad lustigt :) Han skrev; Tyvärr Sverige, nog hade vi bättre låt". Hmm. Han bor i Björneborg,
Finland. Det roliga är att han inte nämnde hockeyn. Undrar om finnarna är lite galna när
det kommer till schlager'n? Hockeyn har de vunnit och arrangerat så många gånger så
att de känner att det börjar bli tråkigt? Där åker de skrillor och jobbar för deras land och
sen säger dem; känner ni Lordi, grabbar? Ge järnet, som dem!" eller nåt sånt dåligt.
Otacksamt. Dopade skidåkare var inte heller populärt. Men det var Lordi. Som inte ens
vågade visa sitt ansikte. Undrar vad som döljer sej bakom masken, :O blir vi inte skraja?
Tänk om det är en trettiofemåring som vi sett ansiktet på och de andra är 70åriga tanter,
70åriga finska tanter med kritvitt hår som älskar Lahti. Tänk om det till och med är min
image35gammelfarbror!! Ey, Sven-Håkan - är det du där bakom?

Jag börjar nog spåra ur lite nu. Det är nog inte min g-f.
Men tänk om :P


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits