min son = älgskämt?

Haha, ja nu kanske rubriken förvillar lite.
Men så här pratade vi idag, alldeles nyss,
angående hans rutchkana. (Lär mej aldrig vad det heter eller hur det stavas)



Vicce: Mamma vad gör du?
Jag: Ingenting, tittar på datorn.
Vicce: Jaha, titta killen på bilden har lika som mej, grön.
Jag: Vilken bi...? Jaha, på rutchkanan, ja det har han. (ett klistermärke som sitter på sidan)
Vicce: Fast han har grönt gräs, har grön stege jag.
Jag: Jaa, det har du rätt i.
(Vicce börjar skjuta iväg kanan över vardagsrumsgolvet)
Jag: Nej. nej. Det blir repor i golvet om du gör så.
Vicce: Men jag vill inte ha den här!!
Jag: Vart ska du ha den då?

Vicce: I mitt rum!!

Jag: Jaha men ta in den där då.

Vicce: Jag kan inte.

Jag: Men skjut den iaf då, du är ju snart ute på hallgolvet.

Vicce: Du får inte prata med mej!! Det är MIN morfar!!!


Så säger ni;
Postat av: annica

haha, vad go! Läste upp för Abbe - han bara log och burjade fråga vad "´MIN MORFAR" heter =)

Postat av: annica

oki, ja det var vicces morfar det gällde! =) Såg mitt tidigare inlägg...tror jag ätit för mkt burgare på sistone! haha!

2007-05-29 @ 15:50:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128
Postat av: Angelica

ha ha ha va go han är=)

2007-05-29 @ 16:37:48
Postat av: jenny

läste just om älgskämtet... fy vad jag skrattade... det är precis lika här... skrattar fortfarande... tror man måste ha ungar i samma ålder för att riktigt förstå det roliga...

2007-05-29 @ 21:47:09
URL: http://jenneziz.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits