morsdag, var det ju igår.

Just det. Det var ju min (vår) dag igår. Jag var så fräck att jag grattade
min mor i lördags med en tavla från IKEA, för det första så skulle de åka bort framåt
eftermiddagen och för det andra så hade jag inte fått köra på förmiddagen. Eller så.
Hoppas att hon inte blev allt för besviken för det.

Min Vicce kom ju hem igår klockan fem och han hade med sej ett kort till mej :D
I kortet hade han ritat en blomma. Jättesöt!! Och gissa vad jag fick mer?
En påse med bilar!! Hihi. Vad snällt av Vicces pappa att göra det för Vicces skull.
Det betyder mycket för mej och viccepicce tyckte det var jätteskoj att få ge mej det.
Det är dunderskönt att han är helvettig när det kommer till Vicce. Det är tur
att prinskorven har honom. Och det är tur att jag har min prinskorv. Älskar dej, skrutten!!



 Den här fick min mor dåå! Skitsnygg ;) Vill ha en själv å, ovanför sängen. Puss! 

Så säger ni;
Postat av: annica

Åhh! vad söt du är som gav bort en sån talva till mammsen! Starkt av dig att inte köpa den till dig själv - du som så gärna velat/vill ha den!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits