nästäppa

Är inte helt smart alla gånger, typiskt mej att glömma. Hur kunde jag glömma det?
Jag sköljde inte ur håret igår efter att ha varit hos morsan, så inatt har jag legat å
gosat med allt hundäckel. Jag är täppt nu, stentäppt i min näsa. Jag hade ju jobbigt
igår kväll också, borde jag inte ha kommit på då, att det kanske var dags att göra det?
Jag brukar ju aldrig slarva! Fan, nu blir jag rädd för mej själv :P .. Eller inte :P
Men det är bra konstigt, i vilket fall.


Dricker mitt morgonkaffe med gammal mjölk i nu, hur knasigt är inte det. Också.
Drömde om mitt ex inatt. Igen. Det besöker mina drömmar ofta? Och ändå har jag
inte sett ens skymten av det på fler år? .. Eller? Minns inte ens när det var sist.
A ja. Märklig dröm iaf. As usual :P ..

Så säger ni;
Postat av: jenneziz

Hello... jo jag ska ha minst 86,000 for volvon..
Ha ha jag dricker oxo kaffe med gammal mjölk i. patetiskt.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits