oj no :O panik :S

Jag skrev ju ingenting igår, ingenting på hela långa dagen. Hur ska jag överleva det då? Tomt 7e april och 8maj. Hemskt.. Fast.. Det känns som om att det går det också! Hade ju fullt upp igår.

Vi härjade och busade här hemma innan vi drog till morsan, käkade mat där (som vi för övrigt hade tagit med oss), åkte och handlade och vilade innan vi åkte hem igen för klockan tjugo i sex var det dags att dra på speeedway :D
Jihaa. Linda hade med sej Albin och jag hade med mej Vicce. Vicce tyckte det var jättespännande att få åka på "speedooo" som han säger. Synd bara att det regnade och inte drog igång förrän 20:00, hade vicce skrikandes fram tills dess men när de började köra så var det som om jag hade tryckt på "mute"knappen. Stora ögon och till å med ett smajl :P Han å jag såg nog likadana ut, asg. Vi fick se min gamla arbetskompis Sebban Aldén köra igår också, det var ju skoj :P Och eftersom att vi endast såg de två första heaten så såg vi också att han vann ett av dem. Niice. ..Nähä... dags att greja till sej och dona så att man ska är redo att åka till jobbet. Nu vaknar Vicce också. Förresten!! Det regnar ute idag :D :D (i like it when it regnar)


Kaffe, smörgås. Gröt. Frukost. Vänd på det. Jag är hungrig. Och snussugen. Är nog en lite snusmumrika, jag.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits