repris, tack.

Eller?...


Har nu skickat iväg Vicce till dagis, han kom hem till mej tjugo i sju i morse efter
en natt hos pappa. Var ju mäkta onödigt att han skulle sova där egentligen men
för min del var det ju tur. Om man säger så. Jag har nu slängt i mej lite mat igen,
bara enkel mat som gick fort att göra. Köttbullar å lingonsylt. Perfekt det, hihi.

Handlade skraplotter idag också. Var nåt erbjudande med Ica... Vann fan på varenda
lott. Är det min dag idag, or what!! Jo igår räknas liksom lite till idag eftersom att
blev så om man tänker på vad klockan var. Så är det.

En annan sak jag kan störa mej lite på är att jag bestämt att jag ska bort nästa helg.
Den 26e. Då ska vi ju ut. Men vad får jag se? Att det är Avestafestivalen då. Eller vad
det heter... Så vart kommer allt folk att vara? Det som rockar l i i t e med Sala är att
de har öppet längre, ända till 02:00. Schysst det. Det glömde jag nog ta upp på min lista
Avesta vs. Sala. Tillbaka till frågan, vart håller folket hus. Avesta eller Sala? TELL ME!
Vi lär ju veta  vart vi ska ta vägen, annars blir det knas.

Så säger ni;
Postat av: Karlsson

Folket är i Falun :P

Postat av: Jerk

Det har väl aldrig varit folk i Falun? ;)

2007-05-19 @ 16:51:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits