snodde en utmaning igen.

Jo jag är en riktigt skata som bara tjuvar å tjuvar!..
Den här tittade jag hos
Amanda. (som övrigt har en blogg som är helt kanon att läsa) ..

Det är en hyffsat enkel utmaning, jag ska välja två snygga svenska kändisar.
 Nog för att det blev lite stopp i hjärnan..
men vi får se vad jag kan hitta på.. :) ...
Undrar om sportkillar räknas som kändisar? Vi kör på det!

(jag sitter här, 20 min senare efter att jag skrivit detta ovan och kommer inte alls det på nån
snygg kändis. sååå, så lätt var det!...klockan är nu 10:53)

TADAAA!! Garanterat superbra blev det! Hihi! Så här kommer dem.
Zlatan och Persbrandt... Yeah...
{för övrigt är Zlatan väldigt lik en annan jag känner, i profil alltså. skumt}


image54


Hittade den här länken hos Amanda också.
Helt sjukt, egentligen :)

Så säger ni;
Postat av: Blue

Haha men jag fick inte det att stämma till 100% på det där sista... jag tänkte inte på nån apa. ;) men färg och land stämde... hihi
Hurdå... vaddå listan ligga så långt ner?? Det har jag icke rört alls...


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits