stekt falukorv..

..och stuvade makaroner! Så avancerad mat blir det idag, men fan så gott. Faktiskt. Förutom att det är mindre bra för min mage med all mjölk men det går nog ändå. Jag har mens nu, spännande va? Helt appropå ingenting. Tänkte på när jag låg här sist och hade så jäkla ont, världens mensvärk och denna gång har jag ingen alls. Skumt men jag vet ju varför jag hade så ont då. Usch. Bara det att det blev så verkligt nu när jag inte känner nånting..

..a ja. Jag sitter här å tänker på annat också. Annan. Inte efternamnet, dock. Mer Saas. Å sen funderar jag på om Linda tänkte komma hit idag eller inte. Vi måste ju diskutera om vi ska ha denna fest eller inte. Hm. Skriva lista på folk att bjuda. Nån som är sugen? Inte? Nähäpp. Linda & Jag, då. Hah. Ovanligt värre :D ...... Äsch, har inget spännande att berätta alls än så länge. Kan ju tala om att min mor å hennes karl var här å hälsade på idag, i elva minuter. Rekord!! Typ :P Hihi. De var tvungna att åka  vidare till brorsan, I knooow that men lite trist är det att de aldrig kan stanna så att man hinner umgås. Efter att de åkt hann jag lagom lägga mej i soffan så knackade det på dörren, då kom Ingela & Bus. Trevligt :) De var inte långvariga de heller och det lär inte jag bli här nu!

Jag är ledsen också. För jag missar ju den där rackarn's semifinalen imorgon! :( Det kan inte bli värre.
Och är det ju melodifestivalen också. Men jag sörjer hockeyn.. vill fan inte missa den.. hur ska jag bära mej åt? C lär ju bli lagomt less på mej imorgon kväll när vi ska jobba, haha. För jag tänker LYSSNA på hockey när jag inte får SE på det! Attans perkule. Sverige - Finland i finalen I hope. DÅ blir det kalas och DÅ tänker jag i n t e jobba! Just det.  

Så säger ni;
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig blogg du har!!

Postat av: Blue

Mmmm gillar vad du gjort med bloggen... snyggt som faen...

Ehrmm (visslar och tittar i taket samt ser oskyldig ut) jag (hrmmm)har.... (ehrmm)... inte.... tittat... så mkt mer på min fina lösning..... du snickrade ihop åt mig.... men jag ska... lovar.... svär.... säkert.... som amen i kyrkan.... nån gång...


Hahaha

2007-05-11 @ 16:39:41
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Blue

Äh hann glömma vad jag skulle säga... eller jo just ja...!!!

Nä men jag tror mer på google egentligen än på blogg.se's egna statistik... knepigt jag vet.

2007-05-11 @ 16:45:28
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar till Rooos: Självklart får du ta med dig bilden på rosen! Varsågod! Akta dig, den sticks!

2007-05-11 @ 17:30:15
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits