studenten is coming up.

Min syrra tänker ta den.
Studenten alltså, och det  gör hon rätt i.
Vad skulle hon annars göra? Nu svamlar jag så där igen.
Men det är verkligen bara en vecka kvar, lite drygt.
Helhäftigt... :S ... Och ikväll är hon iväg på nå tjohej och jag
har fått äran att hämta henne inatt. Skoj ju! Jag älskar att kunna
ställa upp, inte så ofta man kan göra det på såna grejer
eftersom att Vicce oftast är hemma nattetid. Men han är hon
sin pappa nu. Så det så. Får se när hon ringer, det kanske inte
ens blir inatt! Det vet man aldrig med henne. :)

Jag önskar att jag också hade fått ta studenten på samma vis som
hon får. Och alla andra med får, för den delen, som går på normala
gymnasier. Jävla skitskola jag lyckades hamna på. Piss!

Nu ska jag sätta fart med ltie bokstäver här :) Schyy. Hemligt!

Pyss

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits